VR

Mit første "rigtige" VR-projekt, hvor der er lagt energi i.

Videoen er resultatet af 3 dages arbejde.


Indeholder:


Backpack: Gem, eller tag ting ud af din taske. Ingen menuer her.

Tool-belt: Placer dine ting så du har de vigtige ting ved hånden, og altid det samme sted når de skal bruges.

Stående løb: Løber du på stedet i den rigtige verden, løber du fremad i spillet.


Og flere andre ting... se dem i videoen :-)



Coding Pirates holdte i sommers en kæmpre begivenhed med 100 børn, der en hel dag kunne komme og kode, hygge sig og have det sjovt.

Jeg fik æren af at få ansvaret for hovedbegivenheden. I et museum jeg havde lavet i Unreal Engine, kunne børnene lave deres egne 3D modeller i Blender, som jeg så satte ind i museet. Børnene kunne så taget et sæt 3D briller på, og rende rundt i muset, tage deres ting op, undersøg, lege og smide med dem.

Til slut var det fyldt med en stor variation af våben, dyr man kunne kaste pokemon-bolde efter og fange, autosigtende laserkanoner og meget andet. Tilskuere kunne følge med i hvad der foregik, da det var tilsluttet biografskærmen i salen.


Læs en artikel om det her


https://codingpirates.dk/hackathon-i-hvidovre/

ArBnB


Til et skoleprojekt i UX-design skulle vi lave validering af et AR projekt af eget design.


Så for sjovs skyld, tænkte jeg at prøve at lave AR-programmet i en VR verden ville være sjovt at prøve, samt en god udfordring.


Alt i ovenstående video er lavet på 1 aften.



Breakout If You Can


Er projekt jeg lavede med en gruppe til Nordic Game Jam '18.


Et event hvor man har en weekend til at lave et spil ud fra et givet tema: